CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 18 May 2013

PENANTIAN BAKAL PENGANTIN..

Assalamualaikum pembuka bicara ,

Mesti korang xsabar kan nak jadi pengantin.Eala..benda yang baik kene percepatkan untuk elakkan dari maksiat .Insyaallah jodoh Allah sudah tetapkan..cume lambat atau cepat jew..
InsyaALLah kalo xde halangan kahwin la.Kita hanya merancang Tuhan yang menentukan .
Setiap manusia kene berdoa supaya jodoh kite dengan pasangan masing2 akan berkekalan hingga ke jinjang pelamin. Di sini selitkan ayat2 romantis yang menjadi ingatan aku sebelum aku kahwin..Layan..

Ku begini seperti selalu ..Membilang waktu berlalu .Entah berapa lama aku tak sedarinya Berapa lama harus menunggu .Aku mimpikan suram cahaya Bertukar cahaya indah .Semoga tiba hari bersinar ruang hati Menyuluh arah jalan kembali .Ku tunggu angin perubahan .Barat utara timur selatan.Meniti doa malam dan siang .
Teranyamnya semula ikatan.

Sayang semuanya hanyalah mimpi.Kenyataannya langit dan bumi.Aku di sini engkau di sana.Sayup jauh terpisah.Entahkan kerana sayangku.Ataupun kerana sabarku.Kumenunggu...Airmata dan senyuman.Antara mimpi dan harapan.Adalah rindu semilu menghiris kalbu.Yang terlalu menyanyi.di akhirnya terkorban diri.Menyedari itu aku putuskan.Pasrah segala pada tuhan.Masih lagi seperti selalu.Membilang waktu berlalu.Semoga tiba hari bersinar ruanghati.Menyuluh arah agar kembali….

No comments:

Post a Comment